»Apolinična lepota njegovih ženskih figurin v različnih pozah in s preprostimi atributi, kakršni so šal, brisača, vrč, pladenj ali prt, doseže še večjo intimnost v bolj svobodni obdelavi in topli barvi gline.«
»Del razstave, ki se imenuje Udarnica, govori o tem, kako se spreminja podoba ženske. Oddaljuje se od ženskih zgodb, od osebnosti in se, pogojno rečeno, spreminja v nabor dosežkov in nagrad. Ženska mora biti 'superženska'. V prvi vrsti v proizvodnji.«
»Del razstave, ki se imenuje Udarnica, govori o tem, kako se spreminja podoba ženske. Oddaljuje se od ženskih zgodb, od osebnosti in se, pogojno rečeno, spreminja v nabor dosežkov in nagrad. Ženska mora biti 'superženska'.«
»Opazimo, kako se ženske podobe spreminjajo. Niso bile vse delavke. Bile so tudi premožne ženske, ki so v okviru svojih možnosti v prostem času skušale narediti nekaj koristnega.«
»Glejte, sem ženska in želim, da ženske predstavljajo moje zgodbe.«
»Neizpodbiten ženski pogled, ki se ne pri fotografinji in ne pri modelih ne podreja moškim fantazijam, temveč izriše prostor za žensko seksualnost v kombinaciji z individualno feminilno izraznostjo, pripovednostjo in fantazijami.«
»V njenih zunanjih ali notranjih prostorih pogosto stojijo, sedijo ali so zleknjene ženske.«
»Ženska je v sliki sama, v družbi drugih žensk, v paru z moškim, pogosto je z njo žival.«
»Imamo zelo ekspresivno tako moško kot žensko risbo, imamo moški in ženski kolaž, ki erotiko upodablja na zelo subtilen in igriv način.«
»Tokrat sem se približala pogledu prek videnja ženskih božanstev, ki so mi bila prav tako navdih za vizualno interpretacijo arhetipa divje ženske.«
»Ženske kot glasnice upanja – to je po mojem mnenju bistveno sporočilo v delih Aïde Muluneh.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju